Nie...chodzi o gumowe rury dolotowe....
[O1] Proszę o analizę logów
Zwiń
X
-
http://vaglog.rtnet.pl/yuchas_95979.html podpinam się do ogólnego tematu
Auto wchodziło mi w tryb awaryjny przy większych prędkościach. Przewody wymienione, przeczyściłem turbo i wyciągnąłem gruchę do końca, ok pół cm. Po tym zabiegu na maxa ciągnie dopiero po przekroczeniu 3000 obr
wcześniej było to dużo wcześniej.. Ale teraz nadal wchodzi w tryb awaryjny
Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI
Komentarz
-
-
Przeładowuje gruboo turbo. podnień zaworki N18 z N75 i zrob loga 11- statyczny i dynamiczny.Zamieszczone przez yusinhttp://vaglog.rtnet.pl/yuchas_95979.html podpinam się do ogólnego tematu
Auto wchodziło mi w tryb awaryjny przy większych prędkościach. Przewody wymienione, przeczyściłem turbo i wyciągnąłem gruchę do końca, ok pół cm. Po tym zabiegu na maxa ciągnie dopiero po przekroczeniu 3000 obr
wcześniej było to dużo wcześniej.. Ale teraz nadal wchodzi w tryb awaryjny
Przydałby sie też 3-8-11 dynamicznyOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Niestety próba ręczna regulacji nie przynosi efektu, kąt wtrysku jest na swoim poziomie w TDI Timing w okolicach 50 a mimo to dalej jest ten sam bład po wykasowaniu.Zamieszczone przez przemikTak jest trzeba mechnicznie wyregulowac kąt wtrysku.Zamieszczone przez Hidd3nJak rozumiem regulacja kąta wtrysku poprzez poluzowanie śrub pompy i delikatna regulacja z vagiem w ręku
W kierownicach VTG nagrmadziło się troche sadzy... poki co oprocz dynamicznej jazdy lub przegonienia auta po autostradzie z predkoscią bliskiej Vmax... nic nie nalezy z tym robic.Zamieszczone przez Hidd3nco masz konkretnie na myśli "troche syfu" co mogę z tym zrobić
Zauważyłem jedną prawidłowość pojawienia się błędu po wykasowaniu a mianowicie, ze zaraz po wykasowaniu i jeździe próbnej bardzo leniwej czyli zmiana biegów w okolicach 2tys błąd pojawia się bardzo szybko (3,4 km) a jeżeli jadę dynamicznie zmiana biegów przy 3-4 tys to błąd pojawia się o wiele później (20km) - nie wiem czy to cokolwiek może Wam podpowiedzieć ale póki co nie wiem co z tym zrobić...Jakieś sugestie ?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
W tym watku jest taki chaos ze ciezko mi Twoje logi odnależć.... dlatego jestem zwolennikiem ze kazdy powienien miec swoj wątek jesli przychodzi z logami.Zamieszczone przez Hidd3nNiestety próba ręczna regulacji nie przynosi efektu, kąt wtrysku jest na swoim poziomie
Nagrzej dobrze auto... i.... zaloguj
000 Basic Settings
001, 004 i 007 statyczną
004 dynamiczną
Dodoatkowo odczytaj błedy... i zamiesc tylko całość wraz z opisem i walorem...Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Posprawdzałem cały dolot i wszystkie polaczenia gumowe jak i plastikowe od puszki filtra az do turbiny i wyglądają na dobre, IC ma lekkie rowki od tego plastiku kierujacego powietrze do niegoze zderzaka ale nie ma przetarcia na wylot. Moze jakis czujnik świruje ? co jeszcze moge sprawdzić ?Zamieszczone przez przemikDziura w dolocie jak stodoła.... sprawdz łacznik miedzy rurą dolotową a kolektorem ssącym....
Komentarz
-
-
Witam koledzy czy mogę liczyć na wasza pomoc w analizie LOGÓW dziś robiłem.
Wężyki wymieniałem z 2 m-ce temu, podciśnienie mam dobre mierzyłem vacuometrem jest na poziomie -0,96Bar serwo wymieniłem ponieważ przez to uciekało mi podciśnienie, przepływka nowa niecałe pół roku ma, tydzień temu wyczyściłem i zaślepiłem EGR mechanicznie i elektronicznie a przy okazji wyczyściłem kierownice w turbinie i kolektor dolotowy.
Log (0 - 003,010)
Log (1 - 009)
Log (2 - 003,008,011)
Log (3 - 004)
Log (4 - 003,011)
Log (5 - 001)
Log (6 - 000,000,000)
Log (7 - 008,011)
Log (8 - 003)
Log (9 - 011,011,011,011)
I wczoraj zrobiłem zrzut ekranu bloku 000 a poniżej link do zdjęcia i czy taki kąt wtrysku może być czy podkręcić do zalecanych 51?
Komentarz
-
-
logi generalnie ok. gdzies masz minimalną nieszczelność- zrob jeszcze 011BS.
Kąt wtrysku może być.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
-011BS na rozgrzanym silniku ok 50 sek.Zamieszczone przez harry-84A jak wygląda zrobienie 011BS? to sie robi na postoju na rozgrzanym silniku dobrze myślę? i przez jaki czas to robić?
A co do nieszczelności to chodzi o odcinek miedzy turbo a kolektorem ssącym?
Co do nieszczelnosci sprawdz również wężyki łączące egr N75,N18.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Co do wężyków podciśnienia to wymieniałem wszystkie na nowe jakiś czas temu bo miałem słabe podciśnienie około-0,82 bo mierzyłem ale wymieniłem serwo i teraz mam na poziomie -0,96,Zamieszczone przez rOBERTO795Co do nieszczelnosci sprawdz również wężyki łączące egr N75,N18
robiłem VAGiem Basic Settings blog011 ze na drugiej pozycji pokazywało ON/OFF na zmiane i obserwowałem sztangę to chodziła w pełnym swoim zakresie. Tydzien temu czyściłem kolektor dolotowy i turbine.
Przed i po czyszczeniu kierownice chodziły tak samo bez oporu.
Komentarz
-
-
Zrób 011BS.Zamieszczone przez harry-84Co do wężyków podciśnienia to wymieniałem wszystkie na nowe jakiś czas temu bo miałem słabe podciśnienie około-0,82 bo mierzyłem ale wymieniłem serwo i teraz mam na poziomie -0,96,Zamieszczone przez rOBERTO795Co do nieszczelnosci sprawdz również wężyki łączące egr N75,N18
robiłem VAGiem Basic Settings blog011 ze na drugiej pozycji pokazywało ON/OFF na zmiane i obserwowałem sztangę to chodziła w pełnym swoim zakresie. Tydzien temu czyściłem kolektor dolotowy i turbine.
Przed i po czyszczeniu kierownice chodziły tak samo bez oporu.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Wykonaj wszystkie logi statyczne czyli - 001,003,004,007,013 oraz Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011
Termostat słabawy juz jest i wysterowanie przestawiacza kąta wtrysku spore.... dlatego potrzeba jest zweryfikowac czy statyczny kąt jest dobry.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Witaj kolego zrobiłem te LOGI
LOGI STATYCZNE:
Log (0 - 001)
Log (1 - 007)
Log (2 - 003)
Log (3 - 011)
Log (4 - 013)
Log (5 - 000)
Log (6 - 010)
Log (7 - 004)
LOGI w Basic Settings:
Log (0 - 004)
Log (1 - 011)
Log (2 - 000)
Log (3 - 003)
Komentarz
-
-
Logi generalnie ok - wolno działa ci sterowanie zmienną geometrią- jakby delikatnie sie przycinało. Sprawdz gruszke.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez harry-84a to sprawdzenie gruszki na czym ma polegać? muszę ja wyciągnąć na zewnątrz?
A co powiesz na ten obrazek?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...7871323dc.html
że kącik taki sobie :P (mieści sie w granicy dopuszczalności)OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-

Komentarz